December 1, 2010

Kosong

Omputih cakap empty. Itu apa yang aku rasa sekarang.
Aku tau, aku patut rasa gembira dengan hidup aku sekarang.
Sepatutnya bersyukur dengan apa yang aku ada.
Aku dah ada kerja yang tetap;
Tinggal dengan family yang ambil berat pasal aku;
Kawan-kawan yang masih keep in touch dengan aku;
Relationship dengan si dia pun dah stabil.
Tapi aku masih rasa kosong.

All I know for now, only books, movies and Glee that can make me happy.
I'm not sure about anything else.
Mungkinkah aku perlukan suatu perubahan yang sangat drastik dalam hidup aku?
Mungkin aku perlukan itu.

I need an extreme change in my life.
Should consider bungee jumping and racing cars in the future.
LOL. Maybe not.
Main bowling for the first time pun dah lembik.

Or maybe I should be a workaholic.
So that I will keep myself busy and I will not think about those crappy wedding and having kids things.
Hey, I'm not gonna married in 5 years time! So what's the point of thinking about it?
Yes! I shall be a workaholic! Indeed.
 
P/S: Entry mengarut buat kali keberapa tah. Cuba untuk menggunakan bahasa baku sepenuhnya. Bahasa Jiwa Bangsa kan? :D

2 comments:

Unknown said...

i like 'bahasa jiwa bangsa'... tp knp nie lisa syg? ur turn will come... just wait n see ;)

Lisa Farhana said...

i dont know nurul. im losing faith in him. i dont know if he is the one for me. i dont know if i ever want to spend my whole life with him. i just dont know him anymore. :(