December 7, 2010

Berry Berry

Things that end with -berry:

- Blueberry
- Strawberry
- BlackBerry
- Burberry
- Raspberry
- Ribena Berry
- Halle Berry (?)
- Cherry Berry, or simply in Malay: Cirit-Birit - thanks to Mr. Giggles for reminding me of this term :P

Most of you must be wondering, WTH is wrong with me, posting an entry about berries right?
Just simply because, I love berries. Sedap apa kan? :D

Okay, okay.
You got me.
I want to buy one of the things that I mentioned above.
Apa lagi, BlackBerry lah kan.  
Bukan Blue Key macam mak Lizi cakap tu :D
Orang lain pakai BB, dia pun nak pakai gak.
Ala, kan sekarang tengah musim smartphones, orang dok pakai BlackBerry la, i-Phone la, BlueBerry la (Made in China if tak silap)
So, apa salahnya I nak join in the club pun kan.
Nak beli pun pakai duit sendiri, so kena la kumpul duit banyak-banyak.


BlackBerry Curve 3G
Yang ni cun?
Or yang ni lagi cun?

BlackBerry Bold 9700

Rasa cam nak beli Bold 9700, tapi cam mahal la pulak. Curve 3G sesuai lah kot bagi orang yang tak seberapa banyak income macam saya ni, kan?
Apa-apa pun, moga-moga boleh lah beli salah satu. Lepas tu taknak beli handphone dah untuk 10 tahun yang akan datang. Hehehe :D

Sources: Google

1 comment:

Unknown said...

kita sama lisa! tp i mmg xkje so mmg xleh beli utk lg 4thn! hahahaha... tp term paling best term mak lizi hahahahaha...