March 21, 2009

si gadis dan kebodohannya.

di suatu senja, seorang gadis duduk bersendirian sambil tertanya-tanya;

bodoh kah aku kerana menyukai seseorang yang telah menolak aku buat sekian kali kerana takut pada komitmen dan jatuh cinta pada nya kembali?

lama si gadis terdiam. kemudian dia tertanya lagi.

bodoh kah aku kerana menyukai seseorang selama tiga tahun yang hanya sekarang dia menyedari kewujudan ku? adakah harus aku meluahkan atau hanya menunggu sesuatu yang belum pasti?

air mata si gadis bergenangan. kemudian dia tertanya lagi.

bodoh kah aku kerana meninggalkan seseorang yang betul-betul cinta pada ku dan sehingga kini masih menunggu cinta ku bertaut pada nya semula?

apa pendapat kalian? bodoh kah si gadis tersebut?

bagi aku, si gadis itu tidak bodoh.
aku kasihan pada nya.
si gadis tak mampu membezakan definisi cinta dan suka.

bagi aku, cinta yang paling agung hanya lah pada yang satu, Allah SWT yang Maha Esa.

aku berpegang pada prinsip;
john tucker must die. every guy must die! hahaha! ;D

p/s: ini hanya lah fiksyen semata-mata. tiada kaitan dengan aku, kot. ;P

6 comments:

Cik Lizi said...

r sure this is all fiction????

haha

i dont think so...

^_^

Unknown said...

i dont think so too lah lizi...

aku rasa kn lizi,aku n ko knl la si gadis itu,hehe...

(*_*)

Lisa Farhana said...

yeah. ini hanyalah rekaan semata-mata. ;P

wah. u knl nurul?
siapakah gadis tersebut?
bila u kenal die?
di mana? apa dan mengapa? ;P

i pn xknl sape die. ahahaha.

Anonymous said...

saye tau saye tau, saye pown tak tau, hik hik hik(gelak ku semakin shomel) xD

Unknown said...

ala,bnyknye soklan makcik...
xknl lah cmtu hahahaha....

arep makin prasan....

Lisa Farhana said...

kalau anda brdua x knl, sy apetah lg.
wakaka. ;D

ye ye. arep mmg sgt prasan, pdhal x comel lgsg. ;P