March 23, 2009

Goodbye Mr A.

terjaga aku dari tidur.
hujan turun dengan lebat.
seolah menangisi nasibnya yang sering malang.
seperti aku.

berbaloi rasa nya tak tidur satu malam.
dapat ku duga hati nya sedikit sebanyak.
biarpun sedikit, ianya membuka mata ku.

adakah selama ini aku hidup di alam fantasi?

earth to lisa. duh!

ya. aku memang sangat desperate.
ya. aku memang selalu berharap pada sesuatu yang belum pasti.
ya. aku memang mudah jatuh cinta.

tapi salah kah jika aku begitu?
salah kah jika aku mempunyai hati dan perasaan dan kau tidak?

biar lah. kini aku mengerti apa yang terbuku dalam hati mu.
biar kau tidak meluahkan. aku mengerti, apa yang tersurat dan tersirat dalam hati mu kini.
biar lah aku membawa diri.
biar kau tidak sudi, aku tak ingin dikecewa lagi.

one down, two more to go.
mr N and mr F.
first come first serve eh?
siapa cepat dia dapat. ;P

goodbye mr A.
so long and farewell.
selamat tinggal.
selamat jalan romeo. ;P

ini ada lagu khas buat mu.





Goodbye Mr A
You promised you would love us
But you knew too much
Goodbye Mr A
You had all the answers
But no human touch
If life is subtraction
Your number is up
Your love is a fraction
It's not adding up

11 comments:

Unknown said...

hmm...
tuju kpd MAN ke?

Lisa Farhana said...

MAN? siapa kah? huhuhu.
well yeah. kinda terase with him the other day.

Unknown said...

knp?
what happened that i xtau?

Lisa Farhana said...

u tatau sbb ktorg xbgtau. hehehe.
aritu ade sesi bicara hati ke hati.
kul 5 am bru ktorg tdo. huhu.
tp not to worry. we're ok now. ;)

Unknown said...

patut la...
but if u guys are ok,thats good...
but why is it goodbye mr A?
isi2 xmo elaborate ke :D

~ seybok je i kn? u xnk jawab pun xpe,i'll understand :) ~

Lisa Farhana said...

i mau elaborate, i mau jwb, i mau story.
tp kt sini sgt la xssuai.
nnt ade mase i story kt u k.
kt ym la sng sket. ;)

Mr A said...

hurm...i didnt mean dat. i just ckp ape yg i rase jek,s0ry....

Lisa Farhana said...

huh? Mr A? siapakah anda? huhuhu.
(misteri gile encik A ni. hehe. ;P)

Anonymous said...

lisa siapakah gerangan MR.A??

Lisa Farhana said...

mr A adelah seorang lelaki yg kumen di atas ni. hehehe.
eh zatul, awk pn ade blog? kite nk add lah! ;)

Anonymous said...

ala jwapan awk mcm xtepat jerkk..hikhik..aah kite pn ade blog...ok2 t add yeah..(",)