February 21, 2009

sepucuk surat kiriman tak rasmi buat sang cupid.

ke hadapan encik cupid chokehold.

saya nak buat satu aduan mengenai tindakan encik cupid ke atas empunya diri ini.
kenapa kah encik cupid telah menembak saya menggunakan pistol tatau model apa, tepat di hati ini? dan tidak lagi menggunakan panah arjuna, senjata tradisional encik cupid itu?

sungguh kejam encik cupid.

mentang-mentang ni bulan februari.
bulan cinta kunun-kunun nya.

tak semena-mena encik cupid menembak saya.
bull's eye lak tu.

saya cedera parah ni.
dikatakan mengalami sindrom terjatuh dan tercinta.
para doktor yang cerdik pandai lagi bijaksana pun tak mampu merawat hati ini yang semakin parah.
perlukan seseorang untuk merawatnya.

tolong saya!

tiada yang benar melainkan yang benar belaka,
lisa farhana yang sengal.


p/s: alamat surat-menyurat terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab peribadi.

No comments: